Hej igen, verden!

Udgivet af Mette Frøkjær den

Efter et par dage i informationsmæssig mørkeland, er vores hjemmeside ved at tage form igen. Denne, nye inkarnation, skulle gerne være mere logisk, tidsvarende og alsidig i både opbygning og brugeroplevelsesmæssigt.

Den gamle version, der har levet sit stille liv siden starten af dette årtusinde

Det har ikke været en komplet dans på roser at komme igennem alle de ting, der gerne skal stå i vejen for sådan en proces, men trods underlige disktilladelse, sprængte server-kvoter og den ballade, der opstår når man forsøger at søge hjælp hos web-udbyderens diverse hotlines i løbet af de forgangne helligdage, er det endelig lykkedes.

Det vil være lidt mærkeligt at antage at vi har husket det hele i første hug. Det har vi sikkert ikke. Siden vil løbende blive opdateret med billeder, film og alle de andre ting, der skal være på en hjemmeside. For nuværende kan man finde en masse af de ældgamle billeder fra den tidligere hjemmeside på Facebook. Kig i fotoalbummerne på https://www.facebook.com/boernenesfriskole.
I løbet af den næste tid vil vi også få billeder af personalet og bestyrelsen på siden, så man kan sætte et ansigt på alle de ansatte på skolen.

Vi håber at I hygger jer med siden og vender tilbage jævnligt, for det er vores ambition at der skal være noget nyt at komme efter med jævne mellemrum.

Vi ses på grillen!

Jacob & Klaus.