Jacob Juhl Kjær

Kontakt: jacob.juhl.kjaer1@boernenesfriskole.dk

Mit navn er Jacob Juhl Kjær, og jeg er fra 1983 ligesom friskolen. Jeg er født og opvokset i byernes by Kolding, og flyttede til Århus for at læse på Århus Lærerseminarium, som jeg forlod, med en lærereksamen i baglommen og fire år ældre, i sommeren 2008.

Jeg underviser bl.a. i engelsk og på mellemtrinnet og i overbygningen, og jeg er bl.a. klasse- og matematiklærer hos de skønneste giraffer.

I min fritid lytter jeg til musik, og jeg har efterhånden gennem årene lyttet til en del. ”Man skal høre meget før ørene falder af” var der engang en klog person der sagde, og jeg håber det er sandt, for alt andet ville være grusomt. Af helte er der mange, og jeg vil kun sige, at jeg mange gange er kommet hjem lørdag nat, efter en hyggelig aften i byen, med en blomst eller tilmed en mindre busk i baglommen skrålende: ”… and if a double-decker bus…”

Kontakt: jaco5421@boernenesfriskole.dk