Årets gang

Gode tilbagevendende sociale begivenheder henover året styrker identitet og samhørighed for både børn og voksne.

Fællesarrangementer er en vigtig del af livet på en Lilleskole.

Vi holder vinterfest, når vi er halvvejs og sommerfest, når vi slutter året og 9.klassen dimitterer.

December byder på et klassisk julearrangement for alle, og en fredag aften i foråret er der ”Musik på Tværs”. Da indbyder vi en del ungdomsbands med venner fra forskellige andre skoler og indretter en jazz-café. Resultatet er en aften med masser af musik til alle.

I juni deltager overbygningens klasser i Lilleskolernes Musik- og Teaterfestival, hvor 1400 unge fra hele landet mødes.

To fredage om året overdrager lærere og pædagoger hele skolen til 20-30 forældre og afholder de pædagogiske dage andetsteds. En god mulighed for forældrene til at opleve børnene i skolens rammer.

Alt i alt sker der en hel del, men da meget klares af forældre i skiftende klasser, er vi mange til at deles om indsatsen.

Tilbagevendende i undervisningens årsplan har vi en uge, hvor indskolingen holder skole i skoven, et kunstprojekt for hele skolen i foråret, en musical for overbygningen samt et indskolingsprojekt og ét for mellemtrinnet